top of page

Logo & identiteter

“A logo doesn’t sell (directly), it identifies.”

– Paul Rand, grafisk designer

Hvorfor skal man have et logo?

Tænker du over hvad du siger og kommunikerer ud? Hvilket tøj du tager på om morgenen? Hvilket signal sender du som menneske? Det er det samme med firmaers logo og identitet. Hvilket sprog bliver talt og rammer du målgruppen?

Det er ret sandsynligt, at dit logo er det første indtryk dine kunder får, når de interagerer med dit firma. Et logo fanger opmærksomheden og giver dine kunder et indtryk og en fornemmelse. Et logo er vigtigt for din forretning fordi det kommunikerer professionalisme, kvalitet, og din forretnings værdier. Logoet fremgår på dine produkter, dit visitkort, social media, hjemmeside, merchandise og ikke mindst i dine kunders bevidsthed. Det adskiller dig fra dine konkurrenter og sætter grundtonen for din brand-identitet.

Jeg har designet flere logoer til små og mellemstore firmaer. Min fornemmeste opgave, er at designe et logo, du elsker at bruge og vise frem.
bottom of page