Tryksager & magasiner

“Graphic design will save the world right after rock and roll does.”

– David Carson, designer

Tryksager

Der produceres ikke tryksager, som for 20 år siden. Det ved vi alle. Meget er blevet digitaliseret og foregår online. Derfor kigger jeg meget på, hvordan dine tryksager fungerer i samspil med dine digitale medier. Taler de sammen? Taler de samme sprog? Osv, osv. 

Med en tryksag har du mulighed for at give modtageren en mere taktil oplevelse. Jeg rådgiver dig i at vælge papir, format, trykteknik (partiel-lak, prægning, folietryk, etc.). Jeg kan lave kataloger, årsrapporter, bøger, "almindelige" rapporter, you name it.

Det kan også være at du skal på messe og skal bruge materiale til dette. Det kan være design af stand, roll-up, plakater, flyers, eller skilte.

Alt dette kan jeg hjælpe dig med. 

Magasiner

Som læser af det trykte magasin, har du en anden forventning/oplevelse, end hvis du læste samme historie på din smartphone. Magasinet inviterer til fordybelse, til at være offline, til at fortælle med et andet grafisk og journalistisk greb. 

Det kan være du har brug for et nyt kreativt indspark til dit magasin? Måske skal du brug en ny grafisk leverandør, til løbende opsætning af dit magasin?

Jeg har mange års erfarring med at udvikle, designe og drifte magasiner. Store som små. Jeg er kan udvikle informationsgrafikker, fotoredigere, fotobehandle og illustrere. Undgå den store grafiske bureau-maskine, og få mere value-for-money.
Nordea Private Banking – en magasin-case
BoyeAndersen_hjemmside_2020_Cases30.jpg
Norde Private Banking kontaktede mig, da de ønskede et re-design af deres nyhedsbrev. Ønsket var, at det trykte nyhedsbrev, skulle have at magasin-sprog og -feel. 

Jeg stod for design og drift, valg af fotografer, fotosøgning, illustrationer, informationsgrafikker, typografi og billedehandling. Fra opstart til tryk.